Tilbage til oversigten

Du kommer hjem efter en travl dag. Endelig kan du smide dig i sofaen og slappe af. Forventningsfuldt vil du starte din yndlingsserie eller se årets vigtigste fodboldkamp. Men hov, hvorfor starter TV'et ikke!? Skulle uheldet være ude, må du love ikke at miste modet. Hjælpen er naturligvis lige om hjørnet.


Har du behov for service eller support?

Når dit produkt driller, og du behøver hjælp anbefaler vi, at du først søger råd og vejledning i produktkategorierne nedenfor. Du vælger blot den rette kategori og herefter finder du relevant information i forhold til service og support på dit produkt.

Hvidevarer Små husholdningsprodukter PC og andre dataprodukter TV, lyd- og billedeprodukter Telefon, mobil og GPS Foto- og videokamera Spil, software og spillekonsoller

Har du POWER Care?

Med POWER Care er du i trygge hænder gennem hele processen, lige meget hvor uheldig du har været. Vores forsikringsfirma håndterer din reparationssag og følger denne helt til dørs. Det er POWER Care, det er 100% tryghed!

Hvis du har købt en forsikring gennem POWER, skal du blot henvende dig til Securator på 7022 0730, og de vil tage hånd om hele din reparationssag.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan ser jeg status på min reparation?

Selvom vi gør vores ypperste og arbejder på højtryk for, at få din reparation færdig i en fart, er det nu alligevel rart at se hvor langt vi er nået. Du kan tjekke din status lige her. Indtast blot telefonnummer og ordrenummer som reparationen omhandler - og på et splitsekund får du status på din reparation!

 

Hvor kan jeg aflevere mit defekte produkt?

Du kan til en hver tid besøge dit nærmeste POWERHOUSE og få hjælp til at håndtere din reklamation. Dette gør ikke bare processen nemmere men også hurtigere, så kom endelig ned forbi til en snak! 

Hvordan skal jeg emballere mit produkt, hvis det skal indsendes på værksted? 

Det er fantastisk, at du vil sikre dig, at dit produkt kommer sikkert frem til værkstedet. Vi skal nok passe på det ved modtagelsen. Når du skal sende dit produkt til os, skal du sikre dig, at det ikke ligger løst i den yderste emballage. Pak produktet i en solid, fast emballage yderst (eksempelvis en hård papkasse). Selve produktet kan du fx emballere med bobleplast.
 

Skal jeg selv betale for fragt, når mit produkt skal indsendes til reparation?

Som udgangspunkt nej. Hvis der er tale om en reklamationberettiget fejl eller mangel, refunderer vi selvfølgelig rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Vi vil dig kun det bedste! Derfor vi vil gerne sikre, at du ikke står med håret i postkassen, hvis varen skulle blive beskadiget under forsendelsen eller forsvinder i posten. HUSK derfor altid, at få en kvittering på forsendelsen samt emballere dit dyrebare produkt sikkert.

 

Mit produkt er på værksted. Hvor lang tid skal jeg vente?

Ja, vi ved godt, at det absolut ikke er sjovt at vente. Det er et stort ønske fra os, at produktet hurtigst muligt er hjemme hos dig igen, så du kan få glæde af produktet. Har du en igangværende reparation, som du ønsker status på, så er du mere end velkommen til at fange os i kundeservice for mere information. Vi er løbende i dialog med værkstederne for at sikre dit produkt behandles hurtigst muligt.