Tilbage til oversigten

Smartphonen har vi med os overalt, og den har sjældent et ledigt øjeblik. Den hjælper os med at holde kontakten til de mennesker, som er vigtige for os, så det er surt, når vores elskede og absolut mest foretrukne gadget, går i stykker. Hjælpen er nær, så du må ikke miste modet.


Få nem og hurtig support

I mange tilfælde kan en fejl nemt løses via support fra producentens hjemmeside. Derfor anbefaler vi, at du først finder dit produkts mærke i oversigten nederst på siden. Herefter kan du besøge den relevante supportside direkte.

Skal din GPS til service?

Hvis du oplever, at fejlen ikke kan løses via support hos producenten, skal det måske til service. Du er velkommen til at besøge nærmeste POWERHOUSE eller kontakte POWER kundeservice. Så skal vi nok hjælpe dig videre!

Skal din mobil til service?

Hvis din mobiltelefon skal til reparation, har du også mulighed for at sende den direkte til vores servicepartner, så du sparer tid. Du skal blot klikke på nedenstående link. Når du har udført oprettelsen, vil du modtage en fragtseddel, så du hurtigst muligt kan få indsendt din telefon.

OBS: Lav altid sikkerhedskopi af telefonen, før du sender den på værksted. Vi kan desværre ikke garantere, at dine billeder, apps osv. ligger på telefonen, når den kommer retur fra værkstedet. Du skal dog være opmærksom på, at der kan gælde andre betingelser hvis skaden på telefonen er selvforskyldt, udefrakommende eller hvis der er tegnet en forsikring på telefonen. Kontakt altid kundeservice ved tvivl om disse forhold.


Klik her og send din telefon til reparation

 

Har du en iPhone?

Hvis der er tale om en iPhone, skal du besøge nærmeste POWERHOUSE eller kontakte POWER kundeservice. 

Vigtig information hvis du har fået ombyttet din iPhone

Alle iPhones solgt i Danmark og som ombyttes hos en Apple Service Partner ifm service i henhold til reklamationsretten, efter den 27 Marts 2017, vil være nye.   

Kunder der indenfor de seneste 2 år har fået ombyttet deres iPhone under reklamationsretten, og som mener de er berettiget til en ombytning, kan besøge sit nærmeste POWERHOUSE eller finde den nærmeste Apple Service Partners, som vil checke om deres iPhone evt. skal ombyttes, og hjælpe med dette.

Der er også muligt at ringe til Apple Support på tlf. 80 24 96 25, som vil afdække om kundens iPhone evt skal ombyttes, og hvis det er tilfældet vil de hjælpe kunden med at finde nærmeste Apple Service Partner.

Kunder der henvender sig direkte til en Apple Service Partner kan forvente en ombytning indenfor 1-2 dage, og kunder som afleverer deres iPhone hos en forhandler, som derefter sender denne til service, skal forvente mellem 4-5 dages service tid.

Mærke

Telefon

Support

Find manual

APPLE
undefined 8024 9625 undefined Support
undefined Ikke tilgængelig
DORO
undefined 4594 0200 undefined Support
undefined Ikke tilgængelig
EMPORIA
undefined 7033 8080 undefined Support undefined Ikke tilgængelig
GARMIN
undefined 4810 5050 undefined Support
undefined Find manual
KAZAM
undefined 3525 8009 undefined Support undefined Ikke tilgængelig
LG
undefined 8088 5758 undefined Support undefined Find manual
MICROSOFT
undefined 7033 8080 undefined Support
undefined Ikke tilgængelig
SAMSUNG
undefined 7070 1970 undefined Support
undefined Find manual
SONY
undefined 3331 2828 undefined Support
undefined Ikke tilgængelig
TOMTOM
undefined 3525 6514
undefined Support
undefined Find manual
ALCATEL
undefined 3515 8071 undefined Support undefined Ikke tilgængelig

Fik du ikke svar? Kontakt os

Vi sidder klar til at hjælpe i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17.