Tilbage til oversigten

Var farven forkert, var køleskabet 10 cm for højt eller var produktet bare ikke helt som du forestillede dig? Ingen grund til panik, når du handler hos POWER har du 14 dages returret. Vores højeste ønske er nemlig, at du skal være glad for dit nye produkt. Glade kunder gør os glade!


Sådan returnerer du dit produkt

Hvis du endnu ikke har modtaget din bestilling kan du først og fremmest afvise modtagelsen af produktet. Når vi får dit produkt retur, henvender vi os til dig, så vi får afklaret dit ønske. Hvis du har modtaget produktet, og ønsker at returnere det, kan du benytte dig af vores returformular eller henvende dig i nærmeste POWERHOUSE.


14 dages fuld returret 

Du har heldigvis god tid til at overveje og afprøve dit nye køb, så du er helt sikker på det lever op til dine forventninger. Derfor har du selvfølgelig 14 dages fuld returret, hvor du i denne periode kan få pengene retur. 

Sådan bruger du returformularen

For at kunne behandle din returvare med lynets hastighed har vi behov for din hjælp. Hvis du sikrer, at udfylde alle felter i returformularen samt vedlægge en kopi af din kvittering i pakken, som skal retur, forsøger vi, at sætte danmarksrekord i returbehandling.

Returadresse: POWER Att: Returnering af varer, Hovedvejen 197, 2600 Glostrup

 

Få pengene retur indenfor få dage

Det kan heldigvis hurtigt klares! Så snart at vi har modtaget produktet, vil vi med det samme sætte en tilbageførsel i gang. Du kan derfor forvente at have pengene på kontoen indenfor 3-5 hverdage. 

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvem betaler for returfragten?

Som udgangspunkt vil du selv skulle stå for denne omkostning. Men ønsker du hellere at bruge pengene på noget lidt mere spændende, så kan de altså spares ved at returnere dit produkt i et af vores mange POWERHOUSES. 

Kan jeg returnere min power.dk ordre i en POWER butik?

Selvfølgelig er det også mulighed for det. Vores smilende og engagerede sælgere står altid klar til at hjælpe, og det gælder selvfølgelig også i denne situation. Husk endelig din kvittering, hvis du ikke er registret i vores system. 


Kan jeg returnere varen uden den originale emballage?

Vi vil helt klart helst have varen retur i original emballage. Er emballagen væk eller beskadiget, falder varen i værdi. Det vigtigste for os er dog, at du pakker varen rigtig godt ind, når du sender den, så den ikke tager skade på sin vej retur til POWER. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os i kundeservice.

Kan jeg afprøve mit produkt og stadig returnere det?

Du kan roligt afprøve dit nye produkt derhjemme i ro og mag, der er dog nogle få undtagelser som du kan læse under punkt 6. i vores Handelsbetingelser her.

Fik du ikke svar? Kontakt os

Vi sidder klar til at hjælpe i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17.