Tilbage til oversigten

POWER Care er POWERs forsikringsaftale udviklet i samarbejde med Securator. Med en POWER Care forsikring i baghånden, er du altid på forkant - og er uheldet ude, behøver det ikke betyde uheld for dig. Vi sørger for hurtig udrykning og reparation - og sørger samtidig for, at du ikke skal undvære hverken lyd, lys eller billede, bare fordi du har været uheldig. Når du køber et POWER Care produkt, medfølger der, blandet meget andet, 100% tryghed med i købet. POWER Care er til for din skyld - og med dette unikke produkt behøver der ikke længere være risici ved at investere store beløb i elektroniske produkter af høj kvalitet.


Find den rette POWER Care aftale

Man kan have vidt forskellige behov, når man står overfor, at skulle vælge en POWER Care aftale. Derfor har vi udviklet basis- og udvidet dækning, som har til formål, at dække dit behov bedst muligt. Se herunder hvad de forskellige forsikringer dækker:

Dækningsskema

Dækningsskema kan hentes her.

Basis dækning

  • Service på din hjemmeadresse fra dag 1*
  • Pickup & Return på større apparater eks. fladskærme og hvidevarer
  • Box’n’Return på mindre apparater eks. mobiltelefoner og tablets
  • 100 % garanti på alle tekniske fejl
  • Dækker funktionsfejl som følge af slitage (batterier og forbrugsartikler undtaget)
  • Dækker originalt medfølgende tilbehør
  • Låneprodukt i skadesperioden på fladskærme og computere
  • Pixelgaranti på fladskærme - uanset placering og antal
  • Burn-in garanti på fladskærme
  • Telefonisk driftssupport via specialistbemandet kundecenter
  • Ingen selvrisiko
  • Ingen afskrivninger – nyt teknisk tilsvarende apparat ved totalskade (dog højst den købspris, der fremgår af kvitteringen)

Udvidet dækning

  • Service på din hjemmeadresse fra dag 1*
  • Pickup & Return på større apparater eks. fladskærme og hvidevarer
  • Box’n’Return på mindre apparater eks. mobiltelefoner og tablets
  • 100 % garanti på alle tekniske fejl
  • Dækker pludselige udefrakommende skader, herunder tab og væskeskader
  • Dækker tekniske nedbrud forårsaget af uheld
  • Dækker funktionsfejl som følge af slitage (batterier og forbrugsartikler undtaget)
  • Dækker originalt medfølgende tilbehør
  • Låneprodukt i skadesperioden på fladskærme og computere
  • Pixelgaranti på fladskærme - uanset placering og antal
  • Burn-in garanti på fladskærme
  • Telefonisk driftssupport via specialistbemandet kundecenter
  • Lav selvrisiko på 250 kr. på computere, tablets, mobiltelefoner og smartwatch
  • Ingen selvrisiko på øvrige apparater
  • Ingen afskrivninger – nyt teknisk tilsvarende apparat ved totalskade (dog højst den købspris, der fremgår af kvitteringen)

* Batterier undtaget

Forsikringsbetingelser 

Her kan du hurtigt og enkelt læse forsikringsbetingelserne for POWER Care. 

Anmeld skade - mit produkt er i stykker

Med POWER Care er du i sikre hænder gennem hele forløbet! For at hjælpe dig hurtigst muligt skal du blot følge nedenstående punkter:

  1. Dit produkt bliver skadet eller går i stykker.
  2. Kontakt vores kundecenter på tlf. 7022 0730 - vi har åbent hverdage fra 9.00-19.00 og lørdag fra 10.00-15.00 (søndag lukket). 
  3. Dit produkt afhentes på din hjemmeadresse, eller du modtager et Box'n'Return kit.
  4. Vi vurderer, hvorvidt det er muligt at reparere dit produkt. Ved totalskade erstattes til identisk produkt. Er dette ikke muligt, erstattes til produkt med tilsvarende specifikationer.
  5. Efter endt reparation bliver dit produkt leveret retur til dig eller det kan afhentes i dit POWERHOUSE. 

 

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan køber man en POWER Care forsikringsaftale?

Det har aldrig været lettere! Vi ønsker at give dig en sikker og tryg oplevelse, derfor kan du tilkøbe en forsikring i alle vores POWERHOUSE og selvfølgelig også power.dk. Hvis du ønsker at tilkøbe en forsikring til dit produkt på power.dk, kan dette tilvælges i indkøbskurven.

Jeg har fortrudt købet af min forsikring, kan jeg annullere den del af ordren?

Ja, du har selvfølgelig altid 14 dages fortrydelsesret på din POWER Care aftale. Du henvender dig blot i det POWERHOUSE eller kontakter vores, hjælpsomme kundeservice team på tlf. 7033 8080.

Fik du ikke svar? Kontakt os

Vi sidder klar til at hjælpe i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17.