POWER Nykøbing Falster holder åbningsfest lørdag

Forventer 8.000 besøgende

Lørdag den 25. februar klokken 7 er der lagt op til stor åbningsfest med masser af kø-tilbud, morgenbrød og jazzband, når POWER slår dørene op til kædens nye varehus i Guldborgsundcentret.

POWER har planlagt det helt store skyts, når elektronikkæden på lørdag åbner sit syvende danske varehus – et såkaldt Powerhouse – i Guldborgsundcentret i Nykøbing Falster. Til de morgenfriske vil der være kaffe, morgenbrød og levende musik fra et jazzband - samt soveposer og opvarmede telte til tilbudsjægerne, der ankommer til varehuset i løbet af natten. Klokken 7 vil en hemmelig lokalkendis klippe snore over sammen med adm. direktør hos POWER, Jesper Boysen.

”Vi har efterhånden fået ry for at holde de bedste åbningsfester – senest for tre uger siden i Aarhus med over 20.000 besøgende. Nu gør vi det igen her i Nykøbing Falster med mindst ligeså mange vanvittige kø-tilbud og varer til rene foræringspriser”, siger Jesper Boysen.

”Jeg garanterer, at det bliver et brag af en åbningsfest. Vi uddeler morgenmad, vand og kaffe, ligesom vi har opstillet opvarmede telte samt toiletter. Senere på dagen griller vi pølser, og skulle det regne, har vi også regnslag til gæsterne. Vi vil gøre vores yderste for at skabe en rigtig festdag for alle,” siger Jesper Boysen.

Tiltrækker tilbudsjægere fra hele Sjælland

POWER udsender i midtugen flere hundrede tusinder åbningsaviser og forventer, at 8.000 besøgende lægger vejen forbi åbningsfesten på lørdag. Og elektronikkæden er godt forberedt.

”Vores åbningsavis bliver udsendt helt op til Slagelse, Ringsted og Køge, så på lørdag forventer vi et stort rykind fra både Lolland, Falster og Sjælland. Fra morgenstunden står vi i alt 120 medarbejdere klar til at servicere de mange gæster, som i hold vil blive lukket ind i det 2.000 m2 store varehuset. På en 43 m2 storskærm kan alle holde sig orienteret om, hvilke tilbud, der evt. bliver udsolgt, ligesom vi løbende går rundt med en megafon og informerer om udsolgte varer. Ingen skal stå forgæves i kø,” siger Jesper Boysen.

Åbningstilbuddene offentliggøres torsdag på power.dk, og når POWERs hustandsomdelte aviser rammer postkasserne på Lolland, Falster og Sjælland.