Transportskade, fejl og mangler

Transportskade, fejl og mangler

 

Vi ønsker selvfølgelig, at du skal få mest mulig glæde af dit splinternye produkt og derfor vil vi gerne være med til, at du kan tjekke om alt er lige som det skal være J

Når du modtager dit produkt, så er der en række ting vi vil anbefale du kigger igennem og skulle der være det mindste, så kontakt os endelig!

 

  • Tjek Produktets emballage for skader og skrammer.
    • Er der tydelige skader på emballagen, vil vi anbefale at du nægter modtagelse, så fragtmanden med det samme kan tage produktet med retur.
      Herefter må du endelig kontakte kundeservice. 

    • Hvis du ikke når at opdage skrammerne inden produktet er leveret, så kontakt kundeservice, så vi kan sikre om produktet har taget skade eller det kun er emballagen der har haft en hård rejse.   

  • Når produktet er modtaget, så tag det ud af emballagen og se efter, om det hele ser fint ud, uden synlige skader. 

    • Hvis noget ikke er som det skal være, så er det vigtigt, at du kontakter kundeservice hurtigst muligt.
  • Når produktet tilsluttes kan du gennemgå forskellige funktioner og se, om det virker efter hensigten. Manualen kan være kedelig læsning – men dog utrolig brugbar, så benyt den endelig.

    • Hvis noget ikke fungere helt som det skal, så kan du søge hjælp på vores supportsider online. Du klikker blot ind på hjemmesiden og finder den korrekte produktgruppe under Service og support, hvorefter den relevante supportside findes under mærket på dit produkt. 

    • Hvis produktsupporten ikke er behjælpelig med, at løse hvad du oplever, så har dit produkt måske brug for service? Kontakt endelig vores kundeservice, så skal vi nok sidde klar.
  • Kig kassen igennem og tjek, om indholdet er korrekt samt om alt tilbehør er med til produktet samt er i perfekt stand. 

    • Hvis der mangler noget – eller produktet måske ovenikøbet er det forkerte, så har vi vist sovet i timen og undskylder! Kontakt endelig vores kundeservice, så vi kan få det rette produkt afsted mod dig hurtigst muligt. 
  • Mange produkter har et serie- eller IMEI nummer. Det kan være en fordel at du notere dig dette – evt. på din kvittering/faktura. Så er det til at finde, hvis dit produkt en dag skulle have brug for service. 

 

  • Har du modtaget et forkert produkt? - Så skynd dig at kontakte os, fordi det kan kun tyde på at vi har sovet i timen - så undskyld! - Kontakt os her.

 

Fandt du ikke hvad du ledte efter? - Så tøv ikke - kontakt vores kundeservice.