{{cart.cartItems}}
Fandt {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Har du spørgsmål til levering og montering? Så finder du garanteret svaret i vores FAQ

Vi har herunder samlet de mest hyppige spørgsmål, som vedrører levering og montering. Derfor vil der ofte være en god chance for, at du kan få svar på dit spørgsmål her. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så fortvivl ikke. Kontakt os blot, og vi vil gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig hurtigst muligt.

Levering

  • Spørgsmål: Hvor lang er jeres leveringstid?
    • Svar: Vi arbejder vanvittigt hurtigt på lageret! Derfor vil dine varer typisk være hjemme hos dig i løbet af 1-5 hverdage. På siden Levering og montering finder du nyttig viden om vores serviceydelser.
  • Spørgsmål: Hvornår kommer min vare?
    • Svar: Det er selvfølgelig rigtig rart at vide. Du venter med længsel på dit nye produkt, og derfor arbejder vi på højtryk for, at få sendt din vare afsted fra vores lager i en fart. Hvis du har betalt for levering og/eller montering, så er det vores super kompetente fragtfolk, som du kan glæde dig til at blive serviceret af. De er altid i godt humør og vil rigtig gerne tale med dig. Derfor tillader vi os, at kontakte dig dagen før vi ankommer. Derudover ringer vi 30 minutter før levering, så du ved, at vi snart kommer på besøg. Hvis der er tale om mindre pakker, så leveres de af Post Danmark. Her vil du sammen med din faktura modtage et Track & Trace nummer, så du kan følge pakkens vandring fra lager hjem dig.
  • Spørgsmål: Jeg bor på 3. sal. og har bestilt en vaskemaskine. Kan I hjælpe mig med at få båret den op?
    • Svar: Vores fragtfolk er granvoksne herrer med muskler, der får Hulk til at blegne (og så har de nogle ret smarte sækkevogne). Hvis du har betalt for hjemlevering med indbæring, vil eneste hindring være, at kassen ikke kan komme igennem din dør.
  • Spørgsmål: Jeg vil gerne af med min gamle tørretumbler. Kan I tage den med?
    • Svar: Selvfølgelig kan vi det! Det er altid en fornøjelse, når vi kan hjælpe, og vi er jo alligevel ude hos dig med din spritnye tørretumbler. Skal vi tage det gamle produkt med os, skal du blot huske at vælge den rigtige leveringsform. Du kan evt. læse mere på siden Levering og montering.
  • Spørgsmål: Hvor skal jeg henvende mig hvis mit produkt ikke er kommet?
    • Svar: Det skal vi straks have undersøgt! Det kan jo være at chaufføren sidder fast i trafikken. Kontakt os hurtigst muligt. Du kan f.eks. fange os via chatten som findes nederst i højre hjørne på siden eller på telefon: 7033 8080.

 

Montering

  • Spørgsmål: Jeg sidder og vil bestille et nyt køleskab, men håndtaget sidder i den forkerte side - hvad gør jeg?
    • Svar: Bare rolig. De fleste køle-/fryseskabe kan heldigvis omhængsles. Du kan selv stå for dørvendingen, eller bruge os (vi er faktisk ret gode til den slags opgaver). Vælger du os til opgaven, skal vi dog lige have besked på forhånd. Derfor skal du huske, at vælge den rigtige leveringsform, så vi kan give vores montør den gode nyhed. Se mere under Levering og montering. Her finder du nyttig viden om alle vores leveringsformer.
  • Spørgsmål: Jeg er ikke sikker på hvordan jeg tilslutter min maskine. Kan i hjælpe mig?
    • Svar: Det korte svar er ja! Vi er alsidige og super dygtige til monteringsopgaver, så uanset om det drejer sig om montering af en opvaskemaskine, tilslutning af en induktionsplade eller opsætning af et fladskærms TV, er vi naturligvis klar. Når vi har færdiggjort monteringen og sagt farvel til dig, kan du i ro og mag sætte opvasken over, påbegynde madlavningen på den smarte kogeplade eller sætte dig til rette i sofaen og nyde det fantastiske billede på din nye fladskærm.

 

Transportskade, fejl og mangler

  • Spørgsmål: Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?
    • Svar: Åh nej, det er altså rigtig ærgerligt! Nu har du med længsel ventet på dit nye produkt, så det skal vi naturligvis have løst i en fart. Først og fremmest: Er varen tydeligt skadet af fragten, så anbefaler vi at du nægter modtagelse af varen og lader fragtmanden tage varen retur. Herefter kontakter du hurtigst muligt os i POWER kundeservice. Opdager du først skaden når fragtmanden er kørt, er det ligeledes vigtigt, du kontakter os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig.
  • Spørgsmål: Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?
    • Svar: Hov, det kunne tyde på vi har sovet i timen, undskyld. Kontakt os hurtigst muligt. Du kan f.eks. fange os via chatten som findes nederst i højre hjørne på siden eller på telefon: 7033 8080.
  • Spørgsmål: Mit produkt fungerer ikke korrekt. Hvordan kan I hjælpe mig?
    • Svar: Vi kan forhåbentlig hurtigt hjælpe ved at henvise dig til vores produktsupport. Her skal du blot vælge produktgruppe, finde dit produkts mærke og besøge den relevante supportside. Løser dette ikke problemet på dit produkts drillerier, behøver dit produkt måske service? Kontakt os blot i kundeservice.