Tilbage til oversigten

Du vil i de fleste tilfælde modtage dine varer allerede 1-5 hverdage efter, at du har afgivet din bestilling hos POWER!
Vi tilbyder flere leverings- og serviceydelser for at hjælpe dig bedst muligt. Har du brug for hjælp til montering af din nye vaskemaskine? Er du i tvivl om hvordan man vægmonterer og installerer dit sprit nye TV? Bare rolig, vi kan helt sikkert hjælpe dig! Du kan med fordel læse meget mere om vores leverings- og serviceydelser herunder.


Altid fri levering

Når du handler på power.dk har du altid mulighed for at vælge mellem én eller flere gratis leveringsmetoder:

  • Ved mindre produkter til under 500 kr. har du fri levering til nærmeste POWERHOUSE, hvor du kan afhente din ordre i hele vores åbningstid.
  • Ved mindre produkter til over 500 kr. har du fri levering til nærmeste udleveringsbutik/pakkeautomat
  • Ved større produkter, såsom hvidevarer og TV der ikke kan sendes som pakkepost, har du fri levering til nærmeste kantsten foran din bolig. 

 

Spor din ordre 

Kan du næsten ikke vente på, at skulle modtage dit nye, lækre produkt? Det kan vi sagtens forstå! Derfor har vi gjort det nemt og enkelt at spore din ordre. Det er på nuværende tidspunkt kun muligt, at spore bestillinger med forsendelser fra Post Nord. Vær opmærksom på, at registreringerne kan være forsinket med op mod 24 timer. Hvis din ordre ikke leveres af Post Nord, så tøv endelig ikke med at kontakte os, vi vil hellere end gerne se hvor langt din bestilling er.

 

Leveringsmuligheder

Click & Collect – efter 2 timer

Hvis varen er på lager i dit lokale POWERHOUSE, kan du spare alle fragtomkostningerne, ved at reservere din vare online, og hente dem i dit lokale POWERHOUSE. Dine produkter er klar til at blive hentet efter bare 2 timer og du betaler selvfølgelig først, når du henter din reservation i varehuset. Nemt, bekvemt, enkelt og du spare fragten.

Click & Collect – Senere levering

Din ordre sendes til dit valgte POWERHOUSE

Hvis dit lokale POWERHOUSE ikke har dine produkter på lager, kan du stadig spare alle fragtomkostningerne, så kan vi sende din pakke til dit lokale POWERHOUSE, og du vil kunne afhente varen indenfor 2-5 hverdage. Her skal du dog betale for din ordre, inden den afsendes. Når pakken er ankommet til dit lokale POWERHOUSE, får du straks en besked om, at pakken er klar til afhentning. Det er super nemt, bekvemt, enkelt og du spare fragten.

2 timers levering

Hos POWER har du, på det meste af vores sortiment, mulighed for, at få leveret din ordre indenfor 2 timer i Storkøbenhavn samt Århus området. Denne leveringsmetode, er for dig der virkelig ikke kan vente eller ikke har mulighed for at besøge dit lokale POWERHOUSE. Det kalder vi for 2 timers levering. Vi kan levere alt fra et PS4 spil til en vaskemaskine. 2 timers levering vil fremgå som leveringsmulighed i indkøbskurven, når det er muligt.

Levering af postpakker

Hvis du vil bruge den traditionelle metode for levering af din ordre, har vi to muligheder til dig.

Levering til dit nærmeste afhentningssted, er når din pakke, bliver sendt med Bring til dit nærmeste Afhentningssted i dit område. Dette er gratis, hvis du handler for mere end 500 kr. Hvis din ordre er under 500 kr. er der en lille merpris for at få ordren leveret. Prisen vil tydeligt fremgå under leveringsvalg i indkøbskurven. Leveres typisk indenfor 3-5 hverdage

Levering til din adresse, er når din pakke, bliver leveret direkte til din hjemadresse, af din flinke Bring postmand. Da det er en længere tur for postmanden, vil du blive opkrævet et mindre beløb, for at få din ordre leveret. Prisen vil tydeligt fremgå under leveringsvalg i indkøbskurven. Leveres typisk inden for 1-4 hverdage

Levering med fragtmand - til nærmeste kantsten eller med indbæring

På brofaste øer kan vi levere din vare helt gratis til nærmeste kantsten foran dit hjem. Vi leverer indenfor 5 hverdage i tidsrummet 8 til 17. Du vil modtage besked på mail og SMS, senest dagen før varen leveres, og derudover vil vi tillade os, at ringe til dig typisk 30 minutter, før chaufføren ankommer på adressen – bare for at sikre, at du er hjemme.

Ønsker du at få varen leveret på en specifik dato samt, at få varen båret ind i dit hjem, klarer vi også det for et mindre beløb! Når du foretager din bestillingen kan du nemt og bekvemt vælge det ønskede leveringstidspunkt og dato. Du vil modtage en reminder dagen før aftalt levering, og for en god ordens skyld ringer chaufføren typisk 30 minutter før levering og bekræfter, at han er på vej. Prisen er baseret på, at chaufføren kan klare opgaven alene. 

Hvornår kræver leveringsopgaven en ekstra mand?

Selvom vores montører og fragtmænd er i god form og klarer de fleste opgaver på egen hånd, så er der dog en række opgaver, som kræver en ekstra mand.

Typiske 2 mandsopgaver kan eksempelvis være:

  • Opsætning af en vaskesøjle.
  • Forhindringer såsom smalle passager og opgange, en vindeltrappe etc.
  • Generelle opgaver hvor varen skal løftes over/forbi en placeret genstand.
  • Fysisk tunge løft som eksempelvis amerikanerskabe.

BEMÆRK: Ved 2 mandsopgaver opkræves en tillægspris.

I tvivl? Det kan være ganske vanskeligt, at afgøre hvornår det er nødvendigt med en ekstra mand til opgaven. Kontakt os ved den mindste tvivl, så vi sammen finder den rigtige løsning.

 

Vi klarer også montering og installation

Er du ikke fortrolig med montering og installation af hårde hvidevare eller TV produkter? Så løser vi gerne opgaven for dig! For et mindre beløb kan du nemlig få leveret og monteret dine produkter på en dag og i et tidsrum, som passer dig.

Du kan I ro og mag vælge tidsrum og dato når du foretager din bestilling. Du vil modtage en reminder dagen før aftalt levering og for god ordens skyld ringer vi typisk 30 minutter før levering og bekræfter, at vi er på vej. Varen bæres ind og monteres samt tilhørende emballage tages retur. 

BEMÆRK: Ved opgaver der kræver to chauffører (eks. amerikanerskab) opkræves en tillægspris.

Læs evt. mere om specifik montering af:

  

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?

Bare rolig, vores lagermedarbejdere arbejder hurtigere end lynet (nå ja, næsten). Derfor får du typisk allerede din vare 1-5 hverdage efter, du har trykket ’Godkend’.

 

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse end min folkeregisteradresse?

Intet problem. Når du handler hos POWER kan du sågar vælge gratis levering i hele Danmark – dog kun på brofaste øer. Du kan med andre ord sagtens få leveret dit nye køleskab direkte op i sommerhuset eller bestille fødselsdagsgaven direkte hjem til svigermor.

 

Hvad koster fragten?

Du har altid mulighed for at vælge gratis fragt, når du handler hos POWER. Vi vil gerne gøre dit køb så nemt for dig som muligt, så vi tilbyder også en række ekstra ydelser som levering og montering, affaldshåndtering, og meget andet. Den specifikke fragtpris baseret på dine ønsker fremgår af indkøbskurven, når du afslutter dit køb.

 

Jeg har bestilt en vare på power.dk, men har ikke hørt mere?

Det lyder virkelig mærkeligt?! Vi sender altid bestillingsbekræftelse ud på mail med det samme – kan den mon ligge i dit spamfilter? Kan du ikke finde mailen fra os, skal du skynde dig at kontakte de søde mennesker i vores kundeservice. Så kan de garanteret hjælpe dig med at opklare mysteriet.

 

Jeg bor på 3. sal og har bestilt en vaskemaskine. Bærer fragtfolkene den virkelig helt herop?

Vores fragtfolk er granvoksne herrer med muskler, der får Hulk til at blegne (og så har de nogle ret smarte sækkevogne). Hvis du har betalt for ind- og opbæring vil eneste hindring være, hvis kassen ikke kan komme ind gennem din dør.

 

Tager POWER imod mit gamle køleskab?

Det kan sagtens lade sig gøre. Har du valgt en levering af dit nye produkt med ind- og opbæring, kan du for et mindre beløb spare turen til genbrugspladsen og samtidig sikre dig, at dit gamle køleskab skrottes på den mest miljørigtige måde.

 

Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?

Øv! Det må vi få løst i en fart. Først og fremmest: Er varen tydeligt skadet af fragten, så anbefaler vi, at du nægter modtagelse af varen og lader fragtmanden tage varen retur. Herefter kontakter du hurtigst muligt os i POWER kundeservice. Opdager du først skaden, når fragtmanden er kørt, skal du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig. Læs mere om transportskader her.

 

Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?

Hov - noget kunne tyde på, at vi har sovet i timen. Undskyld! Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan få løst problemet. Fang os fx via chatten, som findes nederst i højre hjørne på siden, eller på tlf. 7033 8080.

 

Døren på mit nye køleskab vender forkert. Kan I hjælpe mig?

Hvis produktet giver mulighed for omhængsling af døren, kan vi tilbyde dig at vende døren for et mindre beløb, så produktet passer bedre hjemme hos dig.

 

Kan I hjælpe mig med at tage mit gamle komfur med?

Du kan spare en tur til genbrugspladsen, ved at lade os skrotte dit gamle produkt for dig. Chaufføren tager for et mindre beløb dit gamle produkt med retur og skrotter det på den mest miljørigtige måde. Vær opmærksom på at dit gamle produkt skal være afmonteret, når montøren ankommer.

 

 

Fik du ikke svar? Kontakt os

Vi sidder klar til at hjælpe i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17.