Vi kan hjælpe dig med alle henvendelser og spørgsmål, og vi glæder os til at høre fra dig!


Ring til os

7033 8080

Vi sidder klar til at hjælpe i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17. Giv os et kald, så er vores top-dygtige kundeservice klar til at hjælpe dig.


Skriv til os

Klik her

Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at starte en chat, eller give os et kald.


Chat med os

Klik her

Giv et tryk på "Klik her" i hverdagene fra 09-19 og lørdag fra 10-17 for at starte en chat. Hvis chatten er lukket anbefaler vi at du sender en email til os i stedet.


Vil du læse mere før vi snakker sammen?

Der er en god chance for at du finder svar på dit spørgsmål på nogle af vores mange hjælpesider. Tryk på knappen lige her for at se svar på nogle af de spørgsmål vi oftest får.

Se ofte stillede spørgsmål

Send os et postkort

Er fyldepennen mere din stil, er du meget velkommen til at sende os et brev.

Vores adresse er: POWER A/S, Hovedvejen 197, 2600 Glostrup

 

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice via chat på www.power.dk, telefon: 7033 8080 eller på e-mail kundeservice@power.dk.

Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning kan du klage til Center for klageløsning, Konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk. Klage kan indgives ved at udfylde en klageformular via www.minsag.forbrug.dk

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@power.dk