{{cart.cartItems}}
Fandt {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

Brand univers

FAQ

FAQ

Nogle gange har man brug for lidt hjælp …. Og vi vil så gerne hjælpe dig! Du kan kontakte vores kundeservice på email, via vores chat eller på tlf. 7033 8080.

 

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på Power.dk skal du igennem 5 simple trin: 

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores handelsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

 

Levering

Hvornår modtager jeg min vare?

Bare rolig, vores lagermedarbejdere arbejder hurtigere end lynet (nå ja, næsten). Derfor får du typisk allerede din vare 2-5 dage efter, du har trykket ’Godkend’. Står du med et akut behov for nyt elektronik i hjemmet, vil vi anbefale dig at kontakte os i kundeservice på chat, mail eller telefon – så kan vi muligvis hjælpe dig med at speede processen op.

 

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse end min folkeregisteradresse?

Intet problem. Når du handler hos POWER kan du sågar vælge gratis levering i hele Danmark – dog kun på brofaste øer. Du kan med andre ord sagtens få leveret dit nye køleskab direkte op i sommerhuset eller bestille fødselsdagsgaven direkte hjem til svigermor.

 

Hvad koster fragten?

Du har altid mulighed for at vælge gratis fragt, når du handler hos POWER. Vi vil gerne gøre dit køb så nemt for dig som muligt, så vi tilbyder også en række ekstra ydelser som levering og montering, affaldshåndtering, og meget andet. Den specifikke fragtpris baseret på dine ønsker fremgår af indkøbskurven, når du afslutter dit køb.

 

Jeg har bestilt en vare på power.dk, men har ikke hørt mere?


Det lyder virkelig mærkeligt?! Vi sender altid bestillingsbekræftelse ud på mail med det samme – kan den mon ligge i dit spamfilter? Kan du ikke finde mailen fra os, skal du skynde dig at kontakte de søde mennesker i vores kundeservice. Så kan de garanteret hjælpe dig med at opklare mysteriet.

 

Jeg bor på 3. sal og har bestilt en vaskemaskine. Bærer fragtfolkene den virkelig helt herop?

Vores fragtfolk er granvoksne herrer med muskler, der får Hulk til at blegne (og så har de nogle ret smarte sækkevogne). Hvis du har betalt for ind- og opbæring vil eneste hindring være, hvis kassen ikke kan komme ind gennem din dør.

 

Tager POWER imod mit gamle køleskab?

Det kan sagtens lade sig gøre. Har du valgt en levering af dit nye produkt med ind- og opbæring, kan du for et mindre beløb spare turen til genbrugspladsen og samtidig sikre dig, at dit gamle køleskab skrottes på den mest miljørigtige måde.

 

Hvad gør jeg, hvis min vare bliver væk under transport?

Du kan følge din ordre inde på 'Min side', hvor du har mulighed for at tracke ordren. Skulle det ske, at din vare af en eller anden grund forsvinder under transporten, skal du kontakte Kundeservice. Vi har selvfølgelig ansvaret for varen, indtil det øjeblik du kvitterer for modtagelsen. Du skal blot være opmærksom på, at så snart du har returneret en vare til os, er det dig, der har ansvaret for varen, indtil vi kvitterer for modtagelsen. Vi anbefaler derfor, at du altid får kvittering og tracking på den pakke, du sender til os.

 

Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?

Øv! Det må vi få løst i en fart. Først og fremmest: Er varen tydeligt skadet af fragten, så anbefaler vi, at du nægter modtagelse af varen og lader fragtmanden tage varen retur. Herefter kontakter du hurtigst muligt os i POWER kundeservice. Opdager du først skaden, når fragtmanden er kørt, skal du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig.

 

Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?

Hov - noget kunne tyde på, at vi har sovet i timen. Undskyld! Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan få løst problemet. Fang os fx via chatten, som findes nederst i højre hjørne på siden, eller på tlf. 7033 8080.

 

Hvad er Click&Collect og hvordan gør jeg brug af det? 

Click&Collect er en super smart måde hvor du hurtigt får fingrene i dit nye lækre produkt, hvis du bor i nærheden af et POWERHOUSE som har produktet på lager. Du vælger simpelthen bare Click&Collect i kurven, også kan du se i hvilke POWERHOUSES du kan hente produktet indenfor bare 2 timer. Du bestiller altså på vores webshop, men betaler og afhenter i dit lokale POWERHOUSE. Når du har bestilt et produkt med Click&Collect, så er produktet reserveret til dig i 24 timer. Smart, ikke??

 

Returnering

Hvordan returnerer jeg en vare købt hos POWER?

Du kan først og fremmest afvise modtagelse af produktet. Herefter er det vigtigt, at du kontakter os i Kundeservice, så vi kan påbegynde returprocessen. Hvis du allerede har modtaget produktet og ønsker at returnere det, skal du enten bruge den vedlagte returformular eller kontakte vores i kundeservice.

 

Ups, jeg har ødelagt den originale emballage. Kan jeg returnere varen alligevel?

Vi vil helt klart helst have varen retur i original emballage. Er emballagen væk eller beskadiget, falder varen i værdi. Det vigtigste for os er dog, at du pakker varen rigtig godt ind, når du sender den, så den ikke tager skade på sin vej retur til POWER. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os i Kundeservice.

 

Kan jeg få pengene retur for en vare købt hos POWER?

Ja, selvfølgelig! Du har 14 dages fuld returret, hvor du kan få pengene retur. Der er dog nogle få undtagelser, som du kan læse om i vores handelsbetingelser lige her.

 

Reklamation

Jeg kan ikke få mit nye produkt til at virke – hvad gør jeg?

Bare rolig, POWER har landets ypperste teknik-eksperter ansat. Kontakt en af dem hos vores kundeservice. Her kan de helt sikkert hjælpe dig.

 

Produkter

Jeg aner ikke, hvilket fjernsyn jeg skal købe. Kan I hjælpe?

Der er faktisk ikke noget, vi hellere vil! Vores sælgere er eksperter på hvert deres felt – chat, ring eller skriv til os på kundeservice. PS. Vi ved også en hel del om køleskabe, el-tandbørster, brødristere, mobiltelefoner og en masse andet elektronik, så tøv ikke med at spørge!

 

Tekniske drillerier

Hvad er cookies? Og hvad sker der, når jeg siger ja til dem?

En cookie er en smart, elektronisk huskekage i din computer, der kan huske, hvad du har skrevet og klikket på inde på det enkelte site. På power.dk bruger vi det blandt andet til at lagre dit brugernavn. Cookies gør det enkelt og hurtigt for vores kunder at handle hos os ved at analysere den måde, du navigerer rundt på hjemmesiden. Bare rolig, det er ikke farligt, men hvis du vil slette dine cookies, kan du i Internet Explorer vælge ’funktioner’ i menuen, derefter ’internetindstillinger’ og til sidst ’slet cookies’.

 

Jeg har glemt mit password til power.dk. Hvad skal jeg gøre?

Når du logger ind på min side trykker du blot på 'Nulstil kodeord'. Så er du kun få tryk fra at have adgang til din egen side igen.

 

Jeg forsøger at handle på power.dk, men der er vist noget galt med sitet?

Argh, hvor træls! Der sidder et kæmpestort lokale fuld af ildsjæle og overvåger og opdaterer hjemmesiden døgnet rundt, men ingen er jo fejlfri. Skynd dig at ringe eller skrive til vores kundeservice så fikser vi fejlen for dig hurtigst muligt.

 

Betaling

Hvordan kan jeg betale når jeg handler på power.dk?

Hos POWER tager vi imod størstedelen af de populære plastikkort. Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard eller Maestro – det er helt op til dig. 

 

Er det sikkert at indtaste kontooplysninger på power.dk?

Vi bruger 256 Bit SSL-kryptering. Vores certifikat er godkendt og udstedt af GlobalSign. På pæredansk betyder det, at du kan handle fuldstændig trygt og sikkert på power.dk.

 

Handelsbetingelser

Jeg har et spørgsmål til handelsbetingelserne – hvor finder jeg dem?

Det var et af de nemme spørgsmål - de ligger lige her.

 

POWER

Hvor finder jeg mit nærmeste POWER house?

Ja, med den hastighed, POWER husene skyder op, kan det være svært at følge med! Vores første POWERHOUSES er åbne og du har et komplet overblik hvor dem alle lige her!

 

Nyhedsbrev

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?


Næste gang, du modtager et nyhedsbrev, går du helt ned i bunden og klikker på linket ’Frameld nyhedsbrevet’. Men ER du nu helt sikker på, at du vil gå glip af vores spændende nyheder ...?

 

Jeg har fået ny mailadresse. Hvordan retter jeg den i jeres system?

Det får vi rettet lynhurtigt. Send os en mail på kundeservice@power.dk med din nye og din gamle mailadresse, så fikser vi det.

 

Hvor tit sender I jeres nyhedsbrev ud?


Bare rolig, du bliver ikke spammet. Vi sender vores nyhedsbrev ud, hver gang vi har en ny tilbudsavis på gaden, eller når vi har en helt ekstraordinær nyhed, vi bare MÅ dele med dig. Det bliver ca. otte gange om måneden.

 

Vil jeg modtage andet end nyhedsbrevet, hvis jeg tilmelder mig?

Ud over information om en masse gode tilbud og spændende nyheder får du også mulighed for at deltage i konkurrencer, som kun er forbeholdt jer, der modtager nyhedsbrevet. For at gøre POWER lidt bedre hele tiden, vil vi også engang imellem bede dig deltage i spørgeskemaundersøgelser, hvor du kan give os din mening – råt for usødet.

 

Jeres nyhedsbrev ryger i mappen ’Uønsket’ i mit mailprogram. Hvordan ændrer jeg det?

Det kan vi ikke have! Du skal gå ind og tilføje os som sikker afsender/afsender der er tillid til i dit mailsystem. Du bør også tilføje vores mailadresse som kontaktperson i dit mailprogram.

 

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål – hvad gør jeg??

Intet problem. Kontakt os via  mail eller telefon og vi vil fluks vende tilbage til dig med et svar!